Összes oldalmegjelenítés


A receptek elkészítésében az Electrolux konyhagépei segítettek.

2013. június 2., vasárnap

Rántott hús - sütőben sütve


Nem emlékszem már melyik blogon olvastam a múltkor, hogy a rántott hús sütőben is elkészíthető. Nem tudom, hogy pontosan miért is vettem rá magam, hogy így süssem én is, de megpróbáltam és ugyan olyan lett, mint az olajban sütött társa. A legnagyobb előnye ennek a módszenek, hogy nem úszik olajszagban az egész ház. Ez pedig nem elvetendő dolog!
Így tehát rántott hús készült sütőben. Javaslom a kipróbálását.

Hozzávalók:

személyenként 2-3 szelet karaj
liszt, tojás, zsemlemorzsa a panírozáshoz

Elkészítése:

A hússzeleteket kiklopfoljuk, sózzuk, majd "hagyományos módon" bepanírozzuk. A bepanírozott hússzeleteket sütőpapírral bélelt tepsibe rakjuk, a tepsit 200 °C-ra előmelegített sütőbe toljuk és alsó-felső sütési módban (gázon nagy fokozaton) körülbelül 20 perc alatt -amíg a bunda szép színt kap- készre sütjük. Féltem, hogy kiszárad sütés közben, ezért a hússzeleteket meglocsolgattam olívaolajjal és úgy toltam be a sütőbe.

Ennyi az egész. Köretnek kukoricás-borsós rizst és petrezselymes krumplit adtam mellé.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...