Összes oldalmegjelenítés


A receptek elkészítésében az Electrolux konyhagépei segítettek.

2014. április 1., kedd

Lusta ember sütije

Az úgy volt, hogy ettem volna valamilyen süteményt, de nem volt kedvem sütni. Próbáltam rávenni magam a dologra, majd arra jutottam, hogy amiket találok összedobálom, minél egyszerűbben és gyorsabban, így megszületett ez a süti. Valamivel bonyolultabb ugyan, mint a 3 perces süti 2 perces sodóval, de valami másra vágytam, ami tényleg "igazi sütinek" néz ki. Szóval mivel nem felejtettem el felírni amikor készült, így recept is rendelkezésre áll. És mert én voltam az a lusta ember, ezért ez lett a neve...

Hozzávalók:

20 dkg cukor
20 dkg finomliszt
10 dkg puha vaj vagy margarin
1 egész tojás
2 dkg natúr kakaópor
1 pohár kefir (150 gr)
0,5 dl tej
1/2 csomag sütőpor
csipet só

Elkészítése:

A cukrot a vajjal (margarinnal) habosra keverjük, beleütjük a tojást és tovább habosítjuk, hozzáadjuk a kefirt és a tejet, majd a sütőporral és a natúr kakaóporral elkevert lisztet, a csipet sót. Az eredmény egy krémszerű massza lesz, amit aztán egy sütőpapírral bélelt (esetemben 32*18 cm-es) tepsibe öntjük és 160 °C-ra előmelegített légkeveréses sütőben (gázon közepes fokozaton) 25-30 percig (tűpróbáig) sütjük. Ne szárítsuk ki.

Nagyon finom, szaftos, omlós, kényeztető finomság az eredmény. Én leszéleztem, mert szeretem, ha szépen is mutat, nem csak finom, de aki nem bírja, rögtön nekieshet. Ha lett volna vanília fagyim, akkor biztosan azzal fogyasztottam volna, de ennek hiányában csak egy porcukorszórást kapott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...