Összes oldalmegjelenítés


A receptek elkészítésében az Electrolux konyhagépei segítettek.

2012. február 11., szombat

Tükörtojás - kicsit másként

Ma reggel tükörtojást sütöttem. De nem csak úgy, kicsit azért adtam a puccnak.

Hozzávalók:

személyenként
2 db tojás
2 szelet sonka

Eszköz:

muffin sütőforma

reggelire: tükörtojás
A sonka tulajdonképpen bármilyen lehet (azért ne legyen túl száraz és vékonyra szelt, mert akkor túl ropogósra, élezhetetlenre sülne, nem lenne jó szaftos). Nekem most éppen kör alakúra szeletelt csirkemell sonkám volt. Az ujjammal vékonyan kiolajoztam a muffin sütőformát, abba beleraktam egy szelet sonkát. A kész fészekbe beleütöttem a tojást.
Előmelegített tűzforró sütőbe toltam és megsütöttem, 8 perc volt körülbelül, de folyamatosan figyeltem, amíg elkészült. A fehérje megsült, a sárgája pedig kellemes folyós maradt. A sütő 250 °C-os volt, alsó-felső sütésre állítva (gázon a legnagyobb fokozat, a lényeg, hogy nagy legyen a forróság).
Látványnak sem volt utolsó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...