Összes oldalmegjelenítés


A receptek elkészítésében az Electrolux konyhagépei segítettek.

2012. március 8., csütörtök

A nap kudarca

Ma csörögefánkot sütöttem. Élesztős fajtát. Kár volt. 20 éve sütök rendszeresen, de ez hatalmas kudarc volt. Talán életem első tortasütéséhez tudnám hasonlítani az élményt, amely annyira rossz lett, hogy szégyelltem azt is, hogy egyáltalán nekiláttam. Csúnya volt. És ha ez nem lett volna elég, akkor még az íze is borzalmasra sikeredett. Pont így jártam most ezzel a csörögével. Ha valakinek lenne egy jóféle csöröge receptje, akkor azt megköszönném (a sikeres receptbeküldők között egy fél törött hanglemezt sorsolok ki...). Bár az is lehet, hogy az "én készülékemben volt a hiba", mert egy kipróbált receptet kaptam. De nem jött össze.
Próbálom azért túlélni... A hétvégére koncentrálok, amely terveim szerint a "kelkáposzta jegyében" fog eltelni. Rakott kelkáposztát és kelkáposzta főzeléket tervezek és kellene valami könnyed leves is. Persze sütemény is lesz, de muszáj leszek valami olyat sütni, hogy újra meghozza a kedvemet a sütéshez.

Még mielőtt elfelejteném, minden nőnek Boldog Nőnapot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...