Összes oldalmegjelenítés


A receptek elkészítésében az Electrolux konyhagépei segítettek.

2012. március 30., péntek

Ökörszem

Van egy olyan sütemény, amit pékségekben lehet kapni, finom és laktató. Ez az ökörszem. Limaránál olvastam a receptet és megsütöttem. Tudom ajánlani a vaníliás krémmel és meggyöntettel készült süteményt. Az ökörszem elkészítése egy kicsit macerás, de érdemes vele szöszmötölni.
Persze kicsit változtattam ezen is, jó szokásomhoz híven. Annyit változtattam a dolgon, hogy nem csak a meggy levét használtam fel, hanem az egész meggybefőttet. Ezt egy fazékban felforraltam és keményítővel bekötöttem, mint a meggyszószos csirkemellnél. Picit lehet sűrűbbre készíteni. A vaníliás puding köré ezt a meggydarabos meggyszószt raktam szépen, meglocsolgattam még egy kis szósszal, a krém közepébe nyomtam egy szem meggyet és megsütöttem.
Finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...