Összes oldalmegjelenítés


A receptek elkészítésében az Electrolux konyhagépei segítettek.

2013. január 14., hétfő

Túrós keksz

Valamilyen kekszet, rágcsálnivalót kerestem, amikor rábukkantam erre a receptre. Igazán egyszerű volt elkészíteni, de nekem nem volt olyan szép csillagforma kiszúróm, mint az eredeti receptben, ezért szív és pillangó formákat szaggattam ki a tésztából.
A receptre Flóra blogján bukkantam, az eredeti recept itt olvasható, és így szól:

"Hozzávalók
  • 20 dkg túró
  • 25 dkg liszt
  • 8 dkg cukor
  • 15 dkg vaj
  • 0,5 cs sütőpor
  • 20 dkg étcsokoládé

Elkészítés
  1. A túrót, a lisztet, a cukrot, a vajat, a sütőport összegyúrjuk, majd a tésztát négyszer kinyújtjuk, hajtogatjuk.
  2. A tésztát fél centi vékonyra kinyújtjuk, és csillagos formával kiszúrjuk.
  3. Sütőpapírral bélelt tepsibe rakosgatjuk a csillagokat.
  4. Előmelegített sütőben, 180 fokon, kb. 10 percig sütjük.
  5. Ha kihűltek, a csillagok felét belemártjuk olvasztott étcsokoládéba. "
Annyi apróságot változtattam a recepten, hogy nem mártottam csokiba, hanem a megolvasztott csokit ecsettel kentem fel a megsült sütikre.

Igazán finom sütemény, nasi, amely egyszerűen és gyorsan elkészíthető.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...