Összes oldalmegjelenítés


A receptek elkészítésében az Electrolux konyhagépei segítettek.

2014. január 25., szombat

2. blogszülinap

Elfelejtettem, pedig a napokban volt a blogom 2. szülinapja.

Örülök, hogy annak idején belekezdtem, bár volt, hogy majdnem abbahagytam és hagytam az egészet. De szeretem csinálni. És annyi kedves bloggerrel, vagyis inkább a blogjával ismerkedtem meg, hogy már ezért önmagában megérte belekezdeni a dologba. Csupa kedves, sütni-főzni szerető ember, akiket az étel, a főzés, a sütés, az alkotás iránti rajongás láthatatlan szála köt össze.

A blog arculatán nem változtattam. Két éve gyakorlatilag ugyan úgy néz ki. Egyszerű. Voltak törekvéseim, hogy lesz egy szép és kifejező logó, amely reprezentálhatja azt, amit szeretnék bemutatni, de a tervem kútba esett, nekem pedig nincs annyi kézügyességem, nem vagyok annyira kreatív, hogy magamtól megoldjam, így marad így, ahogy született. Egyszerűnek.

Szóval 2 éves lett a blogom.

Köszönöm az olvasóknak, hogy látogatnak és ezzel életben tartják a dolgot, hiszen érdeklődés hiányában már biztosan elmaradt volna az "előadás".
Köszönöm a kritikákat, csak tanultam belőlük és köszönöm a dicsérő szavakat, mert azok meg jól tudtak esni és inspiráltak.

Így, ha minden jól megy, folytatom. Most éppen a 3. szülinapig. Aztán majd meglátjuk....

2 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot, kívánom, hogy továbbra is leld örömödet a blog írásában! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...