Összes oldalmegjelenítés


A receptek elkészítésében az Electrolux konyhagépei segítettek.

2014. június 22., vasárnap

Grillezett sajt és padlizsán

Érdekessé vált ez a mérsékelt övi éghajlat. Egyik héten esik, alig van 15 °C, a következő héten pedig 35 °C van és olyan perzselő a forróság, mint a Szaharában. Ezeken a forróbb napokon szívesen eszik az ember valami könnyed dolgot, ami miatt nem kell sokat a tűzhely mellett állni, illetve este, mikor már elviselhetőbb a klíma, a kerti grill mellett is hamar elkészül. Ilyen étel a grill sajt. Bevallom, még sosem grilleztem sajtot, de bevásárlás közben megakadt a szemem egy tetszetős dobozon a sajtok között és kiderült, hogy az bizony grillezhető sajtot tartalmaz. Így már csak egy padlizsán kellett a kosárba és indulhatott a könnyű nyári ebéd elkészítése.

Hozzávalók (2 személyre):

1 doboz grillezhető sajt (esetemben egy 240 gr-os termék)
1 nagyobb padlizsán
olívaolaj
só, bors

Elkészítése:

Én grillserpenyőben készítettem, nem a kerti grillen, de ez csak részletkérdés. A lényeg a "csík". A grillezett étel legyen csíkos...

Tehát a grillserpenyőt felforrósítjuk és a sajtot felszeleteljük. Én ezt a tömböt 4 egyforma darabra vágtam. A csomagolás szerint nem kellett semmilyen olaj, egyszerűen csak a forró grillen meg kell sütni a sajtot. Így tettem hát. Pár perc alatt megsütöttem, közben tekertem rá egy kis borsot. Sózni nem sóztam, mert a sajt elég sós volt magában.

Ugyan ez következett a padlizsánnal is. Szeletekre vágtam, megkentem olívaolajjal, sóztam, borsoztam, majd a szeleteket a grillen megsütöttem.

Tálaláskor a sajtot és a padlizsánt meglocsolgattam extra szűz olívaolajjal és fogyasztható is volt. Jól csúszott mellé egy pohár grapefruitos sör!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...